ח"כ יעקב אשר: "תם עידן הפלסטרים, נעגן הכל בחקיקה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ יעקב אשר: "תם עידן הפלסטרים, נעגן הכל בחקיקה"

ח"כ יעקב אשר למימרן ב"מהדורה המרכזית": "תם עידן הפלסטרים, אנחנו נדרוש עיגון זכויות ברור. בנושא הדיור למשל, נצטרך ללכת קודם במהלך חירום להביא עשרות אלפי יחי"ד במקומות הזמינים כרגע כמו שפיר והר יונה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב אשר, יהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הדרך החדשה צריכה להיות מאוד ממוקדת והחלטית. בצרכים ובנושאים של ציפור הנפש שלא יהיה ניסיונות, גם מול בג"צ נצטרך לעבוד על ידי פסקת ההתגברות. זו אחת ממטרות העל עם כינון הממשלה. זה משותף לכל המפלגות בקואליציה"

מה שצריך להנחות אותנו אלו לא פלסטרים, אלא פיתרונות ותהליכים ארוכי טווח למען הציבור.נצטרך לקבוע בנושא הדיור, ראשית מהלכי חירום במקומות הזמינים כרגע כמו שפיר והר יונה, גוש חלקה ומס' תב"ע ומועדי כניסה" אשר הוסיף את השלב השני: "בנוסף, צריך להכניס למערכת באופן אוטומטי, שיהיה חובה להקים שכןנה חרדית בכל אזור שמוקם לבנייה".

"העיקרון צריך להיות דבר אחד: אנחנו לא באים לשנות סדרי עולם ממלכתי מול החינוך החרדי. אבל, אם צריכים לתקצב ת"ת ב-55%, הוא יקבל את זה. גני ילדים שבהם אין לימודי ליבה יהיו שווים לחילוני. אני אומר שגם צריך להכניס את הישיבות לספר התקציב, שיהיה כל טייס אוטומטי ולא נהיה תלויים בסחטנות של מפלגות"

"אני לא משווה את פסקת ההתגברות לחוק מסוים, רק השינוי חשוב. לא ייתכן שהמחוקק מעביר חוק, ובא שופט ומבטל. כל המפלגות מסכימות עם זה, כל אחת מנקודת מבטה ואנחנו מהצד הרוחני. אם יבוא בג"צ ויקבל החלטות של שינויי חקיקה, נעשה את זה. לגבי הכשרות, זה היה פייק וצריך לבטל את זה לטובת האזרחים. גם רפורמת הסלולר, לאורך כל הדרך אמרנו שיש תיקונים, אבל לא צריך לבטל את הכל"

"אם התקשורת תבוא ותנסה להפוך את הדרישות שלנו, נשלוף להם את הארכיון שכולם, כולל היועצים המשפטיים, כולל היועמ"ש נאלמו דום. אנחנו הולכים לסתום אוזניים, לא לשמוע את הביקורת, תפקיד היועצים המשפטיים הוא לייעץ ולא לחסום" הוסיף חבר הכנסת של "דגל התורה".

"מקווה שתהיה הסכמה ונגיע לראשות הממשלה במהירות האפשרית. כל יום שהפקידים נמצאים תחת השרים האלו, אני חושש ממחטפים. קורא לכל חבריי בגוש, הלכנו דרך ארוכה ביחד, בואו נגיע להסכמות כמה שיותר מהר" סיכם.



0 תגובות